Voertuigmarkering

De speciale zelfklevende, microgeperforeerde raamdecoratie is speciaal voor communicatie op een groot oppervlak zonder de binnenkant van winkels donker te maken.

Buiten de winkel zien de voorbijgangers de reclame. Uw bedrijfsauto is een zeer effectief communicatiemiddel.

Afhankelijk van het gebruik, wordt de auto mogelijk duizenden keren per dag gezien. Duizenden potentiële klanten dus.

Met een goed ontworpen zelfklevende decoratie door een professional bereikt u veel mensen en wint u makkelijk nieuwe klanten.

Een ander voordeel: als u eenmaal de productie- en de plaatsingskosten op uw auto heeft betaald, zijn er geen jaarlijkse reclamekosten meer. De auto is namelijk direct of indirect uw eigendom (huur, huur met koopoptie, leasing, etc…)

Ook geen jaarlijkse belasting over het type reclame op de auto.

Het is belangrijk om essentiële informatie over uw bedrijf te communiceren: bedrijfsnaam, activiteiten, telefoonnummer en website.

U kunt uw zelfklevende decoratie aanvullen met een logo, een afbeelding van uw activiteit, een foto, etc…

Er zijn verschillende soorten zelfklevende decoratie op voertuigen. Welke geschikt voor u is, hangt af van uw wensen:

– zelfklevende witte of kleurrijke decoratie: zijkanten, achterkant, motorkap

– zelfklevende decoratie met digital print en folie die beschermt tegen machines (rollen van de wasstraat, hogedrukspuiten type Karcher) en het weer (wind, regen, anti-UV)

– zelfklevende decoratie semi-covering (halve achterkant van de auto) of total-covering (de hele auto)

– veiligheidsmarkering: alternerende, reflecterende veiligheidsbanden

Er zijn tevens alternatieven voor tijdelijke decoratie:

– verwijderbare, zelfklevende decoratie voor evenementen of tijdelijke communicatie

– magneetplaten

Alle mogelijkheden vindt u in de dichtstbijzijnde PANO Boutique-filialen.

Elk PANO Boutique-filiaal biedt u vooraf een ontwerp van uw autodecoratie.

De productie en plaatsing worden direct gedaan in onze ateliers.